Tentokrát mám pro vás super zdravý recept, a to chia pudink!

Super sváča mezi jídly nebo snídaně 🙂

Ingredience jsou na dvě porce – poháry – viz fotky.

Ingredience

300 ml mléka

60 g chia semínek

8 lžíc plnotučného jogurtu

med či agávový sirup na doslazení

100 g borůvek

hrst kešu oříšků

na dochucení jogurtu jsem použila:

  • 1 vrchovatou lžičku do 4 lžic jogurtu Baobab prášku (má jemnou kyselkavo medovou příchuť a vysoký obsah vitamínů, minerálů a aminokyselin; Ps: jo, je to ten strom, jak ho v Africe ožírají žirafy :))
  • 1/2 lžičky Green mix prášku (spirulina, chlorella, mladý ječmen, mladá pšenice)

Přijde mi to jako fajn doplnění živin, které do těla jen tak nedostane. Objevila jsem je na e-shopu Ragefitness – odkaz zde

Prášek se dá přidat i do smoothie nebo do jiných dezertů. Domluvila jsem pro vás i 10 % slevu na nákup při zadání kódu: IOB10

Postup

  1. Večer vložíme chia do keramické misky a zalijeme mlékem. Po 5-ti minutách promícháme a dáme do lednice.
  2. Na druhý den vytáhneme chia z lednice, nachystáme si ostatní suroviny a pustíme se do vrstvení.
  3. Na spod poháru nasypeme propláchnuté borůvky (ne všechny), poté přidáme chia, opět vrstvu borůvek.
  4. Zvlášť v keramické misce si smícháme jogurt s práškem a medem či agávovým sirupem a přidáme další vrstvu poháru.
  5. Nahoru naskládáme kešu a borůvky, ozdobíme mátou a můžeme se do toho pustit. Pokud nesníte hned, doporučuju skladovat v lednici a spotřebovat do 24h.

Děláváte si doma chia pudink? Jaké ingredience používáte vy? Budu ráda, když se podělíte :).

Hezký den,

Jitka

Related Posts